weer thuis

21 augustus 2016 - Amsterdam, Nederland

Aan al het goede komt een einde. Nadat we een beetje uitgeslapen hebben, de tassen opnieuw gepakt hebben en ontbeten hebben checken we uit om richting Charleston International Airport te rijden. Onderweg zijn we nog even gestopt om snoepjes voor de kinderen te kopen. Aangekomen op het vliegveld hebben we eerst onze auto teruggebracht. Charleston International Airport is een klein vliegveld dus we waren relatief snel ingecheckt en door de douane. We hebben wat gegeten en konden op tijd boarden. We vlogen met een heel klein vliegtuigje (max 50 personen). 20 Minuten eerder dan gepland kwamen we in Washington aan wat wel fijn was omdat we maar een krap uur de tijd hadden om over te stappen. Ook nu begon het boarden op tijd maar we vertrokken wel iets later.  We hadden wind mee dus kwamen we na een goede vlucht kwamen we om 7 uur in de ochtend Nederlandse tijd (1 uur in de nacht VS tijd) aan. Een kwartier eerder dan gepland. We hadden als snel onze koffers. Valentijn en Merlijne stonden ons al op te wachten om ons weer naar huis te brengen. Buiten werden we begroet met een echte Nederlands regenbui (zo fijn om weer thuis te zijn).

En zo is er een einde gekomen aan een fantastische vakantie waarin we veel hebben veel bijgeleerd over de Amerikaanse geschiedenis en cultuur!

Onze vakantie in cijfers:

-De eerste vakantie sinds lange tijd met z'n tweeën!

-We bezochten 15 steden/plaatsen in 9 verschillende staten.

-We sliepen in 15 verschillende hotels.

-We reden 2742 mijl (4387 km).

-We liepen 159 kilometer en 123 trappen (van ieder 3 meter hoogte verschil).

-We bezochten ontelbare musea.

-We deden talrijke indrukken op!

-We gingen zeker 40 keer uit eten.

-Het was 3 dagen ver boven de 40 graden.

-1 dag hadden we te maken met historische regenval.

-En we gaven tenslotte veel te veel geld uit (maar ja, je doet het maar 1 keer toch?)!

Hartelijk dank voor jullie reacties. We hebben met veel plezier dit blog bijgehouden! Wij hopen dat jullie met evenveel plezier ons blog gelezen hebben. Tot volgend jaar! In onze gedachten zijn we al weer plannen aan het maken!