Naar huis

10 augustus 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend werden we om kwart voor 5 opgehaald door de shuttle bus en naar het vliegveld gebracht. Daar waren we om kwart over 5. Het inchecken verliep spoedig dus om kwart voor 6 konden we aan het ontbijt. Er waren helaas bijna geen zaken open dus de keuze was beperkt. Om kwart voor 7 moesten we boarden en rond half 8 vertrok het vliegtuig naar Washington Dulles. Een vlucht van bijna 5 uur. Om half 3 plaatselijke tijd kwamen we aan in Washington (voor ons was het dus half 12). Gauw een restaurantje gezocht om te lunchen. Om kwart voor 5 moesten we weer boarden. Rond half 6 stegen we op. Na een drankje en een hapje ging het licht uit. We moesten slapen. Op dinsdagochtend iets over zevenen Nederlandse tijd (dus 10 uur 's avonds voor ons) waren we weer in Nederland. De vlucht was goed verlopen en we hebben geen vertraging gehad. Nadat we de tassen opgehaald hadden zijn we met de taxi naar huis gegaan. Om 10 uur waren de tassen uitgepakt stond de eerste was aan en was de vakantie dan echt voorbij! We kijken terug op een geweldige reis. En.... Arnold en Angele maken stiekem alweer plannen voor volgend jaar! Lezen jullie dan weer mee?

1. Hellen:
    12 augustus 2015
    Geweldig verslag Angele! Wat een indrukwekkende reis, zeg! Zal wel even duren voordat 't allemaal wat bezonken is. Geniet nog lekker na en tot snel!
    groetjes Hellen