Laatse dag San Francisco en PRIJSVRAAG

9 augustus 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Helaas is het einde van de vakantie nu echt in zicht en hadden we nog 1 dag te besteden in San Francisco. Pepijn en Jeff zijn samen op pad geweest en hebben dan nu toch echt de Cable car genomen. Hebben daarna gelucht op de Fishermanswarf en zijn daarna wezen winkelen. De rest is met de ferry naar Sausalito gegaan, een plaats ten noorden van de Golden Gate Bridge, de Hollywood Hills van San Francisco. De boottocht op zich was al een belevenis met prachtig zicht op de skyline van San Francisco, Alcatraz en de Golden Gate Bridge. Sausalito was leuk, prachtige huizen. Deed een beetje mediterraan aan. We hebben er heerlijk gelucht tussen de prachtige zeilboten in de jachthaven. Na de lunch weer met de Ferry naar San Francisco gegaan. Angele heeft vervolgens haar souvenir gekocht bij Ferry Markt building... in totaal 4 kg verschillende soorten heel bijzondere gedroogde bonen!   De familie houdt zijn hart vast dat wordt bonen eten de komende tijd! Daarna nog een enorm stuk gewandeld naar de Lombard Street de straat met de meeste bochten ter wereld. Tussendoor natuurlijk een ijs stop bij de beste ijssalon van San Francisco. Voordat we bij Lombard street aankwamen hebben we een enorm stuk steil omhoog moeten lopen, was echt leuk! Daarna wandeling vervolgd door Little Italy, China Town en Financiel district om totaal uitgeput bij het hotel aan te komen. Op de kamer konden we even bijkomen en bijkletsen met Pepijn en Jeff om vervolgens weer de bus te pakken richting Fishermanswarf. Bij de Ferry Market Building hebben we heerlijk gegeten. Tja en toen was het dan ook echt bijna voorbij! Tassen inpakken en vroeg naar bed! Morgen staat de shuttle om 4.45 klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Het waren 4 prachtige weken maar het is ook weer fijn om naar huis te gaan!

En dan nu de prijsvraag voor onze trouwe lezers: Maak een schatting van het aantal door ons gereden kilometers! Degene die het dichtst bij het werkelijk aantal gereden kilometers zit verdient een leuk prijsje!

1. Arjo:
    10 augustus 2015
    Wat een geweldige reis hebben jullie zo gemaakt! Wat een hoop indrukken zullen jullie meenemen naar NL.! Goede thuisreis!
  2. Toot Kautz:
    10 augustus 2015
    Wij schatten het op 9.000 km. Nogmaals goede terugvlucht.
    Toot
  3. Tanny de Visser:
    10 augustus 2015
    Wat een fantastische reis hebben jullie gehad en wij hebben kunnen meegenieten. Dank jullie wel voor deze meebeleving. Ik denk dat jullie bij elkaar wel ca. 5800 km hebben afgelegd.
  4. Corina:
    10 augustus 2015
    Wij denken zo'n 4500 km..... Goede reis terug!!
  5. Monique:
    10 augustus 2015
    Hmmm, het getal en schatting wat bij mij opkwam is, ..... 4999 km! Waarom? Ik heb werkelijk geen idee, hahaha. Goede terugreis allemaal. :)