Onderweg naar Ashville

2 augustus 2016 - Ashville, Pennsylvania, Verenigde Staten

Na een heerlijk ontbijtje op ons balkon met uitzicht op de bergen vertrokken we rond 9 uur richting Ashville. Een reis van zo'n 7 uur waarvan de eerste 2 dwars door Shenandoah National Parc. Een prachtige natuurgebied, heel groen! Herten gezien en in de vluchtigheid waarschijnlijk een beer (Angele zag iets zwarts) want mensen stonden te fotograferen maar Arnold is helaas niet gestopt. We waren er eigenlijk ook voorbij voordat we het ons realiseerden.

Halverwege de rit gestopt om te lunchen! We kwamen terecht in een country cooking restaurant en wisten niet wat we zagen. Een gerecht kostte minder dan 10 dollar en dan mocht je daarnaast onbeperkt gebruik maken van een enorm uitgbreid soep, salade, warme gerechten en dessert buffet. Alleen dat buffet was eigenlijk al genoeg en alles van goede kwaliteit. Na de buikjes rond gegeten te hebben voor maar 23 dollar inclusief drank hebben we getankt en zijn we begonnen aan de tweede helft van de reis. Ongeveer 20 mijl voor de plaats van bestemming, we waren er wel echt klaar mee, ging helaas het bandenspanningslampje weer branden. Dus maar weer gestopt bij een tankstation om de banden op te pompen. Een vriendelijke pompbediende wilde ons wel helpen. De rechterachterband had wederom weer veel lucht verloren. Er moet dus toch echt ergens een klein gaatje inzitten. Nadat de banden weer op spanning waren zijn we doorgereden naar het hotel waar we rond half 6 aankwamen. De receptie kon ons vertellen dat er in de buurt een Avis zat maar dat die om 6 uur zou sluiten. Dat gingen we dus niet meer redden. Dus hebben we de koffers uitgepakt, en wat gedronken. Er waren in dit hotel wasmachines dus Angele heeft meteen maar een wasje gedraaid. Daarna zijn we gaan eten. Japans dit keer. Na het eten zijn we nog even naar de supermarkt gereden en daarna bijna meteen gaan slapen. We waren moe van de lange reis en ook van de stress rond de band. Morgenochtend willen we vroeg naar Avis rijden zodat we daarna Ashville kunnen bezoeken. We hopen dat we een andere auto krijgen.