Voorbereiding zaterdag 11 juli

11 juli 2015 - Den Haag, Nederland

De voorbereidingen zijn in volle gang. Vandaag wezen eten met Pa en Ma als afscheid voor de vakantie. Tot ons stomme verbazing belde Valentijn op dat hij een broek wilde wassen en of hij dan gelijk de donkere was moest wassen. Wordt hij dan toch nog zelfstandig?

Vandaag werd Tari (paard van Merlijne) opgehaald door Frederique. Tari is bij hun opgegroeid dus komt min of meer thuis. Merlijne is meegereden en wij (a&a) mochten niet bij het inladen in de trailer aanwezig zijn, dus zijn apart naar Leiderdorp gereden. Tari heeft de reis goed doorstaan en mocht, nadat hij de paddock had verkend, samen met één van de paarden van Frederique het land op om te wennen. Volgens Frederique wordt Tari na 4 weken op het land net zo dik als haar andere paarden. Hoop dat hij dan nog in zijn stal past. Merlijne was natuurlijk verdrietig want ze is nog nooit zolang zonder haar paard geweest.

Ook de tas van Jef is al gepakt en er zit gelukkig nog genoeg ruimte in om de aankopen in Amerika in kwijt te kunnen. Volgens Pepijn zoveel ruimte dat zelfs hij nog in de tas past. Tuurlijk Pepijn ;-)

Pepijn heeft de Primark leeggekocht aan onderbroeken en broeken en is er dus ook helemaal klaar voor.

1. Marleen:
    14 juli 2015
    Hebben jullie dat nou niet eens even geprobeerd? Leek me een leuke foto, Jef in de tas...