SAN Francisco (Millbrae)

13 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na 24 uur zijn wij eindelijk aangekomen in SAN Francisco,  pfff als je alleen gerekend hebt met de vlucht duur en niet met de wachttijd op Schiphol, Houston en het tijdsverschil tussen Houston en SAN Francisco is het wel een hele lange dag. Na aankomst de tassen opgehaald, ze vallen gelukkig wel op tussen alle koffers en vervolgens met het treintje naar de plek waar alle huurauto's staan. Uiteraard hebben ze weer geprobeerd om een duurdere auto te verhuren maar wij zijn gebleven bij ons uitgangspunt, een Dodge Caravan. Vervolgens naar de garage en tot onze stomme verbazing stonden daar een rij met mini vans en mochten wij er 1 uitzoeken. Er stond nog 1 Dodge en de rest waren Kia's ook een mooie auto maar democratisch is besloten voor de Dodge. Ons hotel was 10  minuten van de luchthaven af dus de eerste dag weinig kilometers met de auto. Daar aangekomen bleek er maar 1 kamer te zijn! Wij dachten oh jeh een herhaling van Florida maar gelukkig er bleek 1 kamer op de Visser te staan en 2 op Jehee. Mooi dat weten wij dan voor de volgende hotels. Na wat gedronken te hebben zijn wij gaan slapen.

Nog even een tip voor de lezers, wij vullen af en toe de vorige berichten aan, zoals vandaag tijdens de reis. Dus soms is het handig om ook het vorige bericht nog even te lezen. Oh ja de foto,'s van het hotel zijn van internet ;-)

1. Tanny:
    14 juli 2015
    Wij zijn blij dat alles goed is verlopen. Wat een mooie kamer! Nu zijn wij jaloers.
    Veel plezier verder!
  2. Monique:
    16 juli 2015
    Wauww, wat een reis .... maar vanaf nu heel veel genieten!!