Onderweg naar Las Vegas

19 juli 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag weer vroeg opgestaan om naar op tijd in Las Vegas te zijn. Nog wat foto's gemaakt van het hotel en daarna op weg naar Las Vegas. Het was beter weer dan gisteren dus wij zijn onderweg nog gestopt bij Zabriskie point waar je een prachtig uitzicht hebt over de rotsgolven. Daarna snel door. Op een gegeven moment kwamen wij een berg afrijden via de Blue Diamond Road  en zagen in de verte Las Vegas liggen maar helaas er was net een ongeluk gebeurd. Wij zijn toen omgedraaid om een andere route te volgen en kwamen er toen achter dat dit een tocht zou worden van twee en half uur, toch maar weer omgedraaid en in de file gaan staan. Het was gelukkig goed weer. Helaas was bij dit ongeluk een dode gevallen, bij het inhalen van langzamer verkeer is een chauffeur frontaal gebotst tegen een andere auto. Als wij iets eerder waren geweest ...... Bij ons hotel Tropicana (aan de strip) aangekomen hebben wij onze auto geparkeerd en zijn wij langs de strip gaan lopen. Wij hebben in 1 dag New York, Parijs en Italië  gezien, dat kan alleen in Las Vegas. Wat een gekkigheid bij elkaar het is hier één groot Disneyland. Wij zijn een aantal hotels in gegaan, diverse winkels, Opvallend dat de duurdere merken in de meeste hotels voor komen. Denk aan Louis Vuitton bijvoorbeeld. Ook is er een Coca Cola winkel waar je allerlei smaken Coca cola kan proeven uit de hele wereld.

's Avonds lekker gegeten bij een Japans restaurant en daarna gekeken bij een water show en de uitbarsting van de Vulcaan bij het Mirage Hotel & Casino.

Jeffrey en Pepijn zijn nog naar een show van Cirque du Soleil geweest. De rest is gaan slapen.

Voor de zekerheid, op de foto pagina staan nog veel meer foto's, vandaag heb ik nog de map Death Valley aangevuld met foto's die wij vandaag hebben gemaakt.

1. Tanny de Visser:
    20 juli 2015
    Wat is Las Vegas veranderd. Ik zou het nu graag nog een keer zien, maar helaas wij zitten hier (eigen keuze, dus eigen schuld). Rick logeert nu hier, dus wij vermaken ons wel met Miniworld in Rotterdam!
  2. Toot Kautz:
    21 juli 2015
    Heel leuk het mee reizen. We herkennen heleboel. Een hele goede reis verder, we zijn benieuwd wat we nog meer te zien krijgen.

Just & Toot