Reacties

26 juli 2015 - Mesa Verde National Park, Colorado, Verenigde Staten

Zoals al aangegeven in onze vorige blog willen we laten weten dat we het heel leuk vinden dat jullie reacties geven op ons blog! Op die manier houden we toch een beetje contact met jullie want 4 weken weg van huis zonder familie, vrienden en kennissen is best lang! Elke ochtend kijken wij als eerste of er al reacties zijn geplaatst.

Hieronder een aantal reacties vanuit onze kant.
Jerry "Elder" Jubithana, zoals je op de foto kan zien hebben wij er één gekocht, maar ik verwacht niet dat hij Breda gaat halen, daarom maar een recept zodat je hem zelf kan (laten) maken.

Volgens de maakster zijn ze sooooo delicious!

Tanny
Wij worden ook moe van de wandelverhalen hahaha, maar het is wel heel erg leuk. De warmte is vaak het ergste, maar wij drinken veel dus dat helpt. Helaas lukt het afvallen in ieder geval niet. Komt na de vakantie wel weer. Las Vegas was echt heel leuk, maar na twee dagen heb je genoeg gekkigheid gezien.

Patrick
Nee deze auto is geen huurkoop, zitten geen parkeersensoren op dus in Nederland kan ik er niet mee rijden ;-) En na deze reis is de auto niets meer waard.

Alle reactie op de foto's: er zijn er nog veel meer, zit na twee weken al op 1100 foto's ;-), Ik kan niet altijd goed zien of de foto's goed zijn, dus op goed geluk worden ze geplaatst.

1. Fred:
    27 juli 2015
    Wat een prachtige reis, heel indrukwekkend. Wat mooi dat jullie deze ervaring met je kinderen kunnen delen!